onsdag 16. januar 2008

Værsyk



Huff og huff, man blir jo helt deprimert av dette været... Jeg er så lei av slaps og regn, grå himmel og dårlige værmeldinger. Når kommer solen?? Når det er sånn, er det greit å kunne ta frem bilder fra sommeren og titte på, mens man lengter etter varmere og lysere tider. Disse bildene er fra ferien vår i Danmark i fjor, nærmere bestemt Skagen. Der var det gate opp og gate ned med vakre hus og vakre hager, jeg ble helt betatt! Jeg kunne bare tenke meg hvor fint det sikkert er inni alle disse husene...! Og hagene bugnet over alt, har aldri sett så store fargerike busker med Hortensia før. Nydelig å se på for en stakkar fra Norge som hadde regnet bort hele sommeren... Så kanskje disse bildene kan muntre opp flere også, i påvente av solens gjenkomst! :)


4 kommentarer:

elin1976 sa...

Tenk å ha en slik bil å kunne ræse rundt i. Jeg ville ha lakkert den rosa og så skulle det stå prinsessa på. Ha en fin kveld:O)

Elises univers sa...

Hei! Trivelig blogg du har! Deilige bilder fra Deilige Danmark...jooo nå har jeg lyst på vår og kjenne sola varme!

Marianne sa...

Hei Synnøve, så fint å titte litt på sommeren, skal inne fram noen fra ferien vår i Skåne og Danmark i sommer og mimre litt. Været var vel ikke det beste da heller, men jeg minns vi var på stranda en dag uten å fryse...: )
God kveld fra Marianne

Jorunn sa...

For en nydelig blogg du har Synnøve! Drømmer om sommer og sol jeg også. Nydelige ranukler i innlegget under. Får ikke tak i sånne på island... Ha en superu fredag og kos deg i helgen. Kommer tilbake hit til deg!
Klem

Related Posts with Thumbnails