onsdag 5. mars 2008

Vårgrønt



Ja her er det litt dårlig med tid til blogging for øyeblikket, mye jobb, 13 timers arbeidsdager og lite lek for meg om dagen... Jeg trodde et øyeblikk at våren var på vei for alvor her, med sol og litt høyere temperaturer, så jeg tenkte å vise disse bildene jeg tok her en dag. Ranunkler og gåsunger, og noen små grønne spirer i hagen... Et lite tegn på hva som venter! (Selv om jeg har litt problemer med å huske hva det egentlig er som venter, har glemt hvilker løker jeg plantet der, hihi... Men det blir jo en fin overraskelse når de kommer da ;)



Men våren lar visst vente på seg, for i dag når jeg stakk hodet utenfor døra på jobb var det plutselig helt hvitt ute, og snøen lavet ned i store flak...! Rene julestemningen. Men det får bli et vårlig innlegg lell, grønt er skjønt!

Ha en fortsatt fin uke!

6 kommentarer:

Tove sa...

Så nydelige vårbilder, når jeg ser sånne bilder kjenner jeg at jeg savner den norske våren ja..iallefall de fine dagene:)

Og når det gjaldt yrket ditt burde jeg jo ha sett det..står jo i profilen din..og bildene dine er jo så flotte at det er vel ingen overaskelse at du har et kreativt yrke:)

Og klart du er med i trekningen av en liten amerikansk gave, jeg regnet ikke med at noen kunne fortelle meg akkuratt hva jeg skal gjøre, men komme med innspill

Ha en flott uke og ikke slit deg helt ut da

klem

Marianne sa...

Hei, hei! Det spirer i hagen, og himmelen er blå her hos oss. Vi har bestilt ferie og jeg har bare lyst til å rydde bort støvler og boblejakker. Men gjør jeg det er det sikkert at det blir kuldegrader igjen. Like sikkert som at når jeg vasker vinduer blir det regn!
Hilsen Marianne

liven sa...

Hei!! Nydelige ranukler:)
Alltid spennende å følge med i hagen om våren!! Gleder meg:)

Hulda sa...

Så fine bilder du har tatt av vårlige vekster. Det er jo bare så fantastisk når vårsola skinner og plantene spirer på ny. Nydelig bukett med ranunkler også.

Maria sa...

Åh så fint og stemningsfuldt :)

Man længes, og kan næsten ikke vente på at våren skal komme. Vi vil ha sol og varme, men indtil da må vi nøjes med at sidde inde og drømme.

Spændende hvad det er der spirer i din have, he he

Klem Maria

Anne sa...

Hallo !!! har funnet bloggen din jegm, og brukt mye tid her inne. Takk for trivelig selskap en lørdag morgen :-))

Hit kommer jeg tilbake om det er greit.

Related Posts with Thumbnails