mandag 29. september 2008

En liten titt...



...inn i spisestuen vår, der jeg har fått på de nye stolputene :) Lovte dere jo bilder av dem for en stund siden, men det er først nå jeg har fått tatt bilder i dagslys, hehe... Stolene har egentlig trekk i et blomsterstoff som jeg synes er ganske fint, men litt variasjon skader jo ikke...! Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, det ble slik som jeg hadde sett for meg, og jeg synes de passer godt inn :)



Særlig i julen kan det være greit å ha noe på stolene som er litt mer nøytralt tenker jeg... Jeg er en av dem som liker å bruke rødt i julen, og da kræsjer det bittelitt med blomstermønster i grønt lilla og rosa. Vil du se tidligere bilder av spisestuen kan du titte her :)



Oppå skjenken her står det for øyeblikket bl.a noen skåler jeg fant på loppis forrige helg. Synes disse var veldig flotte, både i farge og mønster, og skåler kan man jo aldri få nok av...? ;)



Og oppi en hvit kurv oppbevarer jeg lys (som det går noen meter av nå i høstmørket), og noen fine tresneller som er kjekke å bruke til f.eks blonder eller lignende. Dekorative er de jo også :)




Takk for kjempekoselige kommentarer på mitt forrige innlegg, det varmer et forkjøla hjerte, hihi... ;) Ha en strålende uke alle sammen!

15 kommentarer:

by Siv sa...

Så fint du har det :)
Flotte puter... Flinke damen!
Elsker slike gamle trådsneller, har kikket etter slik, men ikke så lett å finne hihi.
Nå er det kos kos kos i heimen og snart leggetid... Ikke så bra å legge seg på sukkerrus kanksje , men men
Ha en super kveld. Sidemannen hilser :)
*Siv*

Heidi og Cathrine sa...

Sååå flotte puter til stolene dine. De var råfine. Jeg har nettopp kjøpt noen på Ikea til våre kjøkkenstoler, men disse var bare dr...lekre:O)

:-)

janne - kathrine sa...

Så lyst og pent det er i spisestuen din. Koselig med de putene da :-)

Ønsker deg en fin uke videre!

My home is my Castle sa...

Jeg har og kikket på de putene. de er såå nydelige :))

Her er det snart natta ;)

Klem,Kari

Torunn sa...

Åååååå, så koselige bilder du viser oss igjen!

Stolputene ble kjempefine de! Jeg har stoppa seter på spisestuestoelene, men kanskje jeg kan slenge sånne oppå likevel?

Klem

elisabeth sa...

Aååååå fint det ble!!!! jeg også kjenner at selv om jeg synes hvit og grønn jul er lekkert, så må det liksom inn noe rødt:)
Kjempeflott var de, og trådsnellene med blonder...mmmm nydelig;)
Ha en superfin dag!

hvorfor ikke... sa...

Koselig - koselig!
og de trespolene er så kule, jeg tror jeg må kjøpe noen av deg...pengesekken er så skrapa etter oppussing...men noen spoler blir det nok!

Så hos Molly at du måtte avlyse hele vestlandsturen, dakkars deg!
GOD GOD GOD, RASK BEDRING!
smil Torunn

Mitt hvite hus sa...

Flotte bilder Synnøve=)
Putene dine er kjemepfine.
Tallerkene likeså... =)
Trådsneller er noe jeg kunne tenke meg også. DEt blir så dekorativt.

Klem

Haust sa...

Du har det så vidunderleg vakkert heime hos deg, både ute og inne! Eg vert inspirert!
Og teppet svigermor di har strikka er berre knallfint, du er jammen heldig! :)

Jorunn sa...

Her var det myyye fint! Kunne godt tenkt meg de røde tallerknene :0)
Tusen tusen takk for shoppingtips i Molde, og den kafeen skal jeg jammen se om jeg finner :0)

Maria sa...

Du... Man kan ALDRIG få for mange skåler !
De er rigtig flotte.

Klem Maria.

Hulda sa...

Helt enig, Synnøve, dette ble flott! Stolputene er nydelige, og det syns jeg sjenken i bakgrunnen også er. :) Flotte sneller med blonder også, har noen slike jeg også, de er jo bare så dekorative. :)

Kaffekos sa...

Putene var veldig fine og passet jo stolene utmerket:)
Søte loppisfunn. Likte veldig godt skålen med enelsk motiv eller er det fransk?..
Ha en fin dag

Tove sa...

Så flotte stolene dine ble da, veldig romantiske liksom:) Og skåler kan man aldri få nok av nei, ( dvs mannen min mener vi hadde nok skåler for mange, mange år siden, hihi) Og de trådsnellene har siklet på en stund, tror nok jeg må bestille noen nærmere jul ja:)
Her er ikke ting så veldig bra egentlig, etter å hatt åpent en dag måtte jeg stenge i dag, har blitt skikklig syk! Men mange ukers stress har nok gjort sitt på immunforsvaret ja.. Men det kommer jo bedre dager:)

Og jeg tror ikke jeg fikk komentert på det forrige innlegget ditt ( jeg er ofte innom å koswer meg med bilder og leser, men har liksom ikke hatt tid til å kommentere.., skal skjerpe meg) Huset deres er kjempefint og litt av en kosekrok du hadde ordnet deg ute, kan tenke meg det trengtes etter travle uker:)

Klem

Magdalena sa...

så skjønnnnnnt! her vil eg flytte inn! herlig.....

Related Posts with Thumbnails