fredag 13. februar 2009

Boktips



Hei alle sammen! Her kommer enda et boktips fra meg! Synes nesten denne fortjente et eget innlegg... :) Det er en nydelig bok som heter Home Sewn, av Kaari Meng. Jeg har også en annen flott bok av henne, som heter The French Inspired Home. Begge disse kan du kjøpe her.



Det er så lett å bli inspirert av disse bøkene, bare se hva som er det første som møter deg når du åpner denne! Nydelige mønstre i flotte farger, og en konvolutt som inneholder forskjellige mønstre og bokstaver... Så flotte, visste ikke om at det fulgte med boken, så det var en hyggelig overraskelse :)



Jeg fikk så lyst til å lage noe med det samme jeg hadde tittet i den, så da ble det noen enkle fyrstikkesker med et flott papir i blått og offwhite :) Man tager det man haver for hånden! Har laget flere varianter før, men er jo kjekt å ha noen forskjellige å velge i...



Og så må jeg bare fortelle til slutt, om en hyggelig dame fra Tyskland som tok kontakt denne uken! Hun ville så inderlig gjerne få tak i denne boken;



Så hun lurte på om det var noen mulighet for om jeg kunne sende et eksemplar til henne i Tyskland. Vår nettbutikk sender egentlig ikke til utlandet, men jeg kunne jo ikke si nei til henne, så lyst som hun hadde på denne "wonderful book" som hun skrev :) Litt morsomt, jeg har inntrykk av at flere i Tyskland er veldig interessert i den skandinaviske innredningsstilen, og kjøper nordiske interiørblader og leser blogger her. Hun hadde bl.a. sett denne boken i Vakre Hjem, som hun tydeligvis da også leser. Gjør jo ikke noe om man ikke forstår alt heller da, når det er så flotte bilder å se på... ;)

Ha en herlig helg alle sammen, jeg må jobbe, men litt kos skal det nok også bli tid til :)

I have bought myself another book, this time a lovely book by Kaari Meng, called Home Sewn. I can really recommend this book, it also comes with patterns, beautiful photos and plenty of inspiration... :)

8 kommentarer:

Brocante sa...

Ja - jeg har forstått at mange tyske er interessert i skandinavisk. Har masse besøk fra Tyskland og ikke minst Nederland på min blogg.

Mitt hvite hus sa...

Ble ganske nysgjerrig på boktipset ditt jeg.
Så hyggelig at andre land viser interesse for boken, Den er jo helt fantastiskO=)

Nyt helgen klemmer Kerstin

Sologbolig sa...

Takk for boktipset, det såg interesant ut. Sjarmerende gjembruk er jo ei fantastisk bok som eg heldigvis er eier av. Så hyggelig at andre land også viser interesse. Eg ønsker deg ei riktig fin helg !

Hulda sa...

Den boka di så virkelig spennende ut! Sikkert noe for meg. :) Søt fyrstikkeske, likte det blå mønsteret. :)

Synnøve. sa...

Hej.
Så artig at noen i Tyskland vil ha den boka og. Du gjorde henne glad du tenker eg.
Har ikke kikket i den sjöl, men dette inlegget trigga nyrskjerrighetsnerven litt.
Får se om eg finner den.
Flotte fyrstikkesker du lagd.
Nå önsker eg deg en flott Valentines dag.
Hjereklems fra meg.
Synne.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan! Åhh "French General" er så nydelige bøker. Beth Quinn som lager de fine smykkene som Malin selger har et innlegg der hun har fotografert fra en French G. butikk, hun fikk lov å bade i alt det flotte, tror du jeg ble grønn eller ?
Ha en fin dag.
Klem

Josefine sa...

Heisan! Så skjønn du er som sendte den boken til damen i Tyskland..det var virkelig service!

Den boken du anbefaler ser flott ut, det er jo så inspirerende med sånne bøker.Kjempesøt eske du har laget:)

Ønsker deg en fin uke, klem

Carina Dale sa...

Så masse flott du har kommet opp med til NIB-akutten!

Related Posts with Thumbnails