fredag 11. mars 2011

Det bobler over!

I hodet mitt, hehe... Det kjennes nesten slik ut om dagen, det bobler over av ideer og inspirasjon! Nå som hussalget med visninger, fotografering og alt stress og spenning det medfører endelig er over, så kan jeg endelig konsentrere meg om det morsomme, nemlig å legge planer for vårt nye hjem!

Soverommet vårt slik det ser ut nå. Kronprinsesse Märtha skal få samme plassen
i det nye soverommet, mens familieveggen skal utvides og få plass i stua i det nye huset :)

Det blir nesten rent for mye for det lille hodet mitt, haha ;) Jeg merker at det er litt vanskelig å ta avgjørelser, og tapeter er noe av det som gir meg grå hår... Gurimalla så mye fint det er å velge i der ute! Tror jeg må tapetsere alle rom fra kjeller til loft, for å få med alle de jeg liker...! (Haha, ser for meg mørkeloftet tapetsert med en nydelig tapet fra PiP Eijffinger... ;p)

Men, jeg har et par klare favoritter som det ikke er noen tvil om, og vi har bl.a funnet en til soverommet. Det var egentlig litt tilfeldig, for jeg bestilte noen tapetprøver til stuen, men en av dem så jeg med det samme kunne passe perfekt på soverommet! (Selv om vi egentlig ikke hadde tenkt å ha noen tapet der i utgangspunktet)


Men når jeg så denne var den så mye finere i virkeligheten, med et svakt skimmer i, som ikke kommer frem på bildet. Og så er den litt nøytral, og det liker jeg, da jeg heller vil variere med farger på sengetøy og tekstiler på soverommet :) Denne er fra Sandberg, de har utrolig mye fint, blir nok et par tapeter derfra... Gleder meg sånn til vi får ta over huset, og sette i gang med å gjøre det til vårt! Håper tiden går fort frem til sommeren :)

God helg alle sammen!!

2 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!
Tenker det er spennende tider synnøve!!
Ønsker deg lykke til og ha en fin helg :o)

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ ja det høres så koselig ut...

blir nok en spennende tid for dere nå..

tusen takk for hyggelig hilsen =)))God helg O=)
klemmer

Related Posts with Thumbnails