onsdag 22. juni 2011

Furu BE GONE!

Det blir en del mobilblogging/kortere innlegg herfra nå, da jeg ikke har så mye tid til overs om dagen...! Her er jeg i full gang med å male over furuveggene på det som skal bli mitt nettbutikk-kontor, jippi!! Gleder meg sånn til å benke meg her ved skrivebordet og pakkebordet, med en kaffe latte og pakke ordrer til hyggelige kunder ;)))


Er en jobb å male panel gitt, heldigvis kunne min supersnille mamma passe Peder i dag, blir ikke mye  maling gjort med ham løpende rundt, det skal være sikkert ;) Herlig å bo i nærheten av familie, og kunne få hjelp og avlastning med både det ene og det andre!

Det jeg har begynt med her er et strøk sperregrunn fra Gjøco, så jeg skal slippe å bruke kvistlakk. Ser allerede at det kommer til å bli kjempefint, og mye lysere her inne :) Gleder meg til å ta kontoret i bruk!

3 kommentarer:

liven sa...

Lykke til med malingen Synnøve....det kommer til å bli så fint så :o)

Mitt hvite hus sa...

Dette kommer til å bli så fint Synnøve ..masse jobb men når du er ferdig kan du nyte det..

Masse lykke til

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Arggggh`er med deg. Argh og grrr.
Stå på og hold ut.
Klem

Related Posts with Thumbnails