lørdag 10. september 2011

Strikke- og hekledilla?

Da har jeg et tips til deg :) Min svigerinne har åpnet en nettbutikk som heter NØSTENETT, hvor hun selger garn og diverse tilbehør! Og nå har hun åpningstilbud med FRI frakt ut september, + 20% avslag på alle varer frem til 15. september. 5 dager igjen, løp og kjøp sier jeg bare! Jeg har allerede handlet to ganger, hehe... Hadde det i postkassa en og en halv virkedag etter at jeg bestilte, kjapt og effektivt ;)


Her er noe av garnet jeg kjøpte :) Jeg skal bl.a prøve det festlige garnet fra Garnstudio som heter Drops Delight, tror det kan bli litt spennende! Og så måtte jeg bare prøve det nye garnet deres som heter Drops BabyAlpaca Silk... Har allerede begynt på et lite teppe med dette garnet, helt utrolig deilig kvalitet på det! Og elsker de to gråfargene, nydelig :)


Så jeg har å gjøre på nå i helga, hehe... God helg til deg som titter innom!!

4 kommentarer:

Hulda sa...

Det var flott garn! Så herlig du har tatt bildene av det også. :) :)

liven sa...

Takk for tips!
Har bestillt allerede...og sendt mld til strikkeglade(gale) venninner :o)

Myke minutter sa...

Så fint du har det! :) Mht strikking, så kan jeg ikke strikke selv, men er tvertimot på jakt etter noen som kan strikke for meg, jfr siste innlegget i bloggen min ;) Ha en fortsatt strålende helg!

Haust sa...

Så herlege garn-foto! Må jammen ta ein titt på denne butikken!

Fortsatt god søndag! :)

Related Posts with Thumbnails