tirsdag 22. november 2011

ANNONSE OG JULEMAGASINER!


Nå har juleutgaven av BoligPluss kommet i hyllene! Og her er vår annonse i denne utgaven :) I annonsen inviterer vi til å ta julehandelen på nett fra godstolen i år, er ikke det litt fristende da...? Jeg handler mye julegaver på nett nå, det har egentlig blitt mer og mer for hvert år!

Hvordan er det med deg, handler du mye julegaver på nett, eller foretrekker du å rusle rundt i butikkene...? Jeg tar med en liten spørreundersøkelse om dette jeg! :)




Ellers har jeg jo rukket å kjøpe noen julemagasiner da! Foreløpig har BoligPluss, KK jul og Maison blitt med meg hjem :) Maison jul har jeg ikke kjøpt før, men det synes jeg så bra ut så langt. KK jul var jeg kanskje litt skuffet over i år, men mulig det bare er meg...? Jeg finner alltid masse inspirasjon der, og klarer nesten ikke legge det fra meg, men slik var det ikke helt i år...

Og så må jeg så klart få med meg svenske Lantliv, ingen juleforberedelser uten ;) Hvilke julemagasiner kan du ikke være foruten?

God tirsdag!


1 kommentar:

Hulda sa...

Lantliv for meg også. Elsker det bladet. Flott hele året. Gratulerer med fin annonse!

Related Posts with Thumbnails