lørdag 21. april 2012

COLOUR ADDICT

For en hyggelig overraskelse å oppdage at jeg er i finalen i Colour Addict-finalen inne hos NIB! Jeg deltar med bilde fra rommet til Peder, av denne søte kommoden fra 50-tallet som jeg har malt :)


Dette sa juryen:

Cathrine Storesund: Jeg liker friskheten. Leken er en flott detalj, spesielt artig med kuleramma i primærfargene gul, blå og rød.

Merethe Kvia: Bruken av fargene på denne kommoden er veldig bra. Faktisk veldig trendy. Kulerammen og bien gjør en hel del her.

Halvor Bakke: Det er noe lekent og godt over den gule 50 talls-kommoden!

Dagny Thurmann-Hoelseth: Dette er spennende! Her ser vi en av de største kommende trender på maling, nemlig gradering av farger. Det kan bli brukt på mange forskjellige måter, på kjøkkenskap, i trapper, som kunst på lerreter osv. Mulighetene er mange, både når det gjelder flater og farger.

Jeg blir kjempeglad for hver stemme jeg får, så om du vil stemme på meg kan du gjøre det her :)  Og her kan du se det opprinnelige innlegget om rommet til Peder.

God helg til deg som titter innom her! :))


3 kommentarer:

Kreativ-i-tet Ann Merete sa...

Gratulerer med finaleplass! Det er så stas og det er såå flinke konkurrenter! :)

tonje boganes sa...

Hei
Gratulerer så mye med finaleplassen! Herlig bilde! Kommoden var bare nydelig!
Og så flott blogg du har. Denne vil jeg følge videre!

Klem Tonje

Marianne sa...

Gratulere, kjempe gøy! Og du har fått min stemme :)

Klem fra Marianne

Related Posts with Thumbnails